Reklamasjon

Vi beklager så mye for at du har hatt en uheldig opplevelse med et av våre produkter. For at vi skal kunne behandle din reklamasjon raskt, trenger vi så mye informasjon fra deg som mulig. Følgende nøkkelinformasjon må oppgis:

  • Produktnavn
  • Kjøpested (butikknavn og sted)
  • Produksjons- og holdbarhetsdato
  • Tidspunktet produktet ble produsert / serienummer (PI)

Vennligst fyll ut skjemaet under og last gjerne opp bilder. Ta bilde av all nødvendig informasjon om partiet produktet tilhører. Det står på etiketten på baksiden av rundstykkeposene våre og på siden av posen med pølse- og hamburgerbrød (PI-nummer). Vi tar kontakt med deg så snart som mulig. 

Hvis du har funnet et fremmedlegeme i produktet, ønsker vi at du sender dette per post til adressen nedenfor.


Kontakt

Lantmännen Unibake Norway AS
Postboks 24, Berghagan 2
N - 1403 Langhus
Telefon: +47 982 88 600
E-post: unibakeno@lantmannen.com


 

Reklamasjonsskjema

Reklamasjonsskjema